vrijdag 27 september 2019

On-line vs. off-line workshop


Tuurlijk kun je op you tube de nodige  haakfilmpjes bekijken
en in boeken of op internet genoeg tekst en uitleg vinden om zelf te leren haken.
Voordeel hiervan is dat je dit op elk gewenst moment kan doen en dat het gratis is.


Maar een (haak)-workshop off-line volgen,
of dat nou bij mij is
of bij iemand anders;
het heeft meerwaarde!
Ik licht het toe.....

1) Interactie; je kan gelijk al je vragen kwijt en laten zien wat je bedoelt. Ook krijg je al doende tips&trics mee, hetzij van mij, hetzij van je medecursisten. 

2) De basis; bij mij leer je alle basissteken van deze veelzijdige handwerktechniek!

3) Er even uit; na een drukke werkdag of dag met de kids, even in een andere omgeving iets voor jezelf doen. Veel cursisten vinden dit fijn. In huiselijke setting haak ik met een kleine groep (max 5), waardoor ik de aandacht goed kan verdelen.

4) Ontspanning; iets nieuws leren (ook goed voor een mens) is niet alleen inspannend, maar werkt ook ontspannend.

5) Nieuwe mensen kennen; vaak komen cursisten met iemand samen, maar ook genoeg die alleen binnen stappen en met een gezamenlijk doel / interesse, worden contacten al gauw gelegd.

6) Gezelligheid; met de aspecten van 1 tm 5 hoop ik je naast het leren haken, ook gezellige avonden te bezorgen. Mijn workshops bestaan uit 5 lessen van 2 uur met de mogelijkheid een les in te halen.

7)'Nazorg'; vragen over het huiswerk of over haakwerk in algemeen? Je kan me via een mail of app-je altijd om advies vragen, ook als de workshop al afgelopen is.

8) Vervolg; de smaak helemaal te pakken gekregen? Ik heb ook een vervolg workshop. De lessen hiervoor kunnen mede in overleg met wensen van de groep bepaald worden.

9) Goed doel; de opbrengst van mijn haakworkshops komen onder andere ten goede aan stichting Tamsarya in Nepal. Met jouw deelname steun je dus een goed doel!


Meer weten?
Neem gerust contact met mij op
(63handysandy@gmail.com).
Momenteel is de basis haakworkshop bezig;
geschikt voor beginners en ook voor wie de techniek wil ophalen!
Voor november staat er al een vervolg workshop gepland.
Dus het wordt al gauw 2020...
Wie weet tot ziens!
Hartelijke groet, Sandra










Geen opmerkingen:

Een reactie posten