maandag 19 november 2018

Privacy disclaimer

Privacy Disclaimer 
Deze privacyverklaring is opgesteld om te voldoen aan de Europese Privacywet (AVG)
Omdat er op mijn blog gereageerd kan worden en omdat Blogger bepaalde gegevens registreert ben ik verplicht mijn lezers/volgers het volgende te laten weten.

Handysandy & Haakworkshop.nl  respecteren de privacy van alle gebruikers en draagt er zorg voor dat de persoonlijke informatie die je geeft vertrouwelijk wordt behandeld.
Mocht ik gegevens voor andere doeleinden willen gebruiken, dan ben ik verplicht daarvoor je toestemming te vragen.
Ik zal persoonlijke gegevens niet aan derden verkopen.

Handysandy & Haakworkshop.nl gebruiken de gegevens 
van haar bezoekers op de volgende manier:
Gegevens over het gebruik van deze blogs en de feedback die ik krijg van bezoekers helpen mij om het bloggen verder te ontwikkelen en te verbeteren.
* Zo kan ik via Blogger zien uit welk land mijn lezers komen. Interessant om te weten voor mezelf, maar verder doe ik er niets mee.
* Blogger laat mij ook weten via welke browser en 
welk besturingssysteem iemand mijn blog leest, ook hier doe ik verder niets mee.
* Ik kan op Blogger ook zien via welke verwijzingssite men mogelijk op mijn blog terecht bent gekomen. Zie je mijn laatste post bijv. via Facebook en klik je vanuit daar door naar hier, dan zie ik enkel dat er een X-aantal mensen via Facebook mijn blog hebben bezocht, 
maar daar staan geen namen bij.
* Blogger toont mij ook welke posts men het interessants vinden, 
of tenminste welke posts het vaakst gelezen worden.
*Blogger heeft deze informatie verzameld sinds het begin van mijn blog in 2011.                                      Deze gegevens worden dus een hele tijd bewaard!
* Als je reageert op een blogbericht, kan ik je Google+-profiel zien (of eender welk profiel) waarmee je reageert. Ik gebruik dit enkel om jou ook eventueel te volgen.

Verder goed om te weten:
* Ik verkoop je gegevens niet.
* Ik stuur geen nieuwsbrieven per mail.
* Handysandy & Haakworkshop.nl zijn pure hobbyblogs. 
 Ik blog om anderen te inspireren en om mijn haakworkshop te promoten. 
De opbrengst van mijn workshops komt ten goede aan stichting Tamsarya in Nepal.
* Dit blog is beveiligd tegen hackers (zie "https" in de adresbalk). 
Toch is het nog altijd mogelijk dat dit blog gehackt zou kunnen worden. 
Handysandy & Haakworkshop.nl zijn in geval van hacking niet verantwoordelijk voor het gegevensgebruik. 

Ik heb deze tekst grotendeels overgenomen van een ander hobbyblog.
 Je mag me altijd mailen mocht je vragen hieromtrent hebben. 
Met vriendelijke groeten,
Sandra, ook wel bekend als HandySandy ;-)


Geen opmerkingen:

Een reactie posten