vrijdag 26 juli 2019

Tweede les zomertruitje

Van de week de tweede les ByClaire zomertruitje haken gehad.
De ene cursiste was wat verder dan de ander,
(het kindertruitje was zelfs al af!)
en ondanks de warmte, werd er stug doorgehaakt.
Het is met recht een zomertruitje ;-)


Claire draagt  op haar zomertruitje nog een bloemetje. 
Ik vond bij Drops Design een bloemetje wat er veel op leek...


Sweet as Rose 147-55

Het is voor mij de tweede workshop kledinghaken.
Nu haken alle cursisten hetzelfde truitje,
dat blijkt handiger dan de eerste les met drie verschillende patronen...
Ook ik leer hier weer veel van!
Deze ervaring heb ik gelijk verwerkt in m'n algemene kleding haken instructie
en als aanvulling op het patroon.
Eind augustus zien we elkaar weer,
ik hoop en verwacht dat de cursisten nu zelf verder kunnen,
maar mochten ze tussentijds uitleg of hulp nodig hebben,
dan kunnen ze natuurlijk altijd even contact met me opnemen.

Voor nu, keep calm (and cool) and crochet on!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten