maandag 1 juli 2019

Haken en meer deel 3 'wie schrijft, die blijft'

Sinds 2014 heb ik een journal, wat mede door de opkomst van de bullet journals
een andere, creatievere invulling kreeg. Inmiddels ben ik met mijn vierde boekje bezig.
Overigens gebruik ik geen 'originele' journals, 2 boekjes vond ik ooit bij een kringloopwinkel.
De Chinese diary is echt old school voor mij want zo eentje had ik vroeger (jaja eind jaren 70) ook al!

Ik gebruik de boekjes voor van alles;
het is echt een combinatie boekje;
om lijstjes, quotes, gedachtes en herinneringen te noteren.

handletteren,

soms waterverf,


veel scheur-, knip en plakwerk; collages,

 en quotes,

Willen anderen het perse bij 1 thema houden, ik doe wat ik leuk vind,
waar ik behoefte aan heb.

Het zijn, samen met 2 vakantieboeken en het 'ik schrijf mij-boek'
 hele dierbare boekjes geworden.
Teruglezend geeft het inzicht en roept het herinneringen op.
Met toegangskaartjes, tea-tags, postzegels ed.
geeft het ook het tijdsbeeld weer.


Zo met papier bezig te zijn, is weer een hele andere vorm
van creatief bezig zijn, wat ik dus ook graag doe!











Geen opmerkingen:

Een reactie posten