zondag 25 november 2018

Serious Request 2018 #All I WANT for Christmas...


Vorig jaar haakte ik in december elke dag een mutsje als Serious Request actie. Dit jaar ga ik dat ook weer doen; dit keer is mijn thema; All I WANT for Christmas… en ga ik elke dag een paar WANTEN haken  (polswarmers doe ik af en toe ook ;-)

Al jaren lang  haalt NPO 3FM  samen met heel Nederland in de week voor Kerst geld op voor het Rode Kruis. Dit keer met een andere opzet; geen glazen huis meer, maar van 18-24 december) trekken er drie teams met 3FM-dj’s vanaf drie verschillende locaties in het land van actie naar actie. Ze gaan op een barre tocht door Nederland om op kerstavond hopelijk aan te komen bij Tivoli Vredenburg in Utrecht, de headquarters van de actie én de plek waar 3FM Serious Request begon in 2004.

Dit keer hebben ze 3 goede doelen;
* bescherming tegen natuurgeweld
* reanimatie in Nederland
* noodhulp bij oorlog en conflicten

Je kan mijn actie steunen via mijn eigen actie pagina All I Want for Christmas
en op mijn Pinterest bord zal ik elke dag de wantjes pinnen.
Ook op mijn blog en facebookpagina zal ik regelmatig een update doen!

All-I-WANT-for-Christmas#Seriuos Request 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten