zaterdag 10 november 2018

Haaknaalden


Haaknaalden zijn er in alle soorten en maten
(en in alle prijsklasse's...)
Ik adviseer mijn cursisten te investeren in een paar
goede haaknaalden*, 
in ieder geval in de diktes die je het meest gebruikt.
Vaak is het wel een kwestie van uitproberen,
maar de wat duurdere naalden zijn gladder en netter afgewerkt.

*ik zeg; Sinterklaas-cadeauTiP ;-)


Zelf vind ik de haaknaalden Clover Soft touch erg fijn
en de set (met een softgrip) die ik ooit bij Rianne's kocht,                                                                gebruik ik ook veel.
Beide vallen onder de noemer 'ergonomische haaknaalden'.

Maar ach, wat meer haaknaalden is nooit weg!
Zo bewaar ik het liefst de haaknaald per haakwerk,
om er zeker van te zijn dat ik steeds met dezelfde naald blijf werken,
omdat ik nog wel eens met meer dan 1 haakwerk tegelijk bezig ben ;-)

Op de site Alles over haken vind je een goede en uitgebreide uitleg over de diverse modellen!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten