zondag 5 januari 2020

Goede handwerk-voornemens

Allereerst;
GELUKKIG, GEZOND & CREATIEF
2020
gewenst!

Zoals elk jaar begin ik met goede handwerkvoornemens:

LOPENDE PROJECTEN AFMAKEN;
1) granny deken met de blokken van schoonmoeder Aagt
2) verder met gebreide sjaal voor zoonlief 
3) wanten pakket Handwerkjuffie afmaken

RESTANT GARENS OPMAKEN
Dat lukt altijd best goed;
ik vind het een creatieve uitdaging om met garen wat ik heb liggen weer iets nieuws te maken.
Onlangs weer garen gekregen, dus ik kan weer vooruit ;-)

WAT NIEUWS UITPROBEREN
dat kan op haakgebied zijn, 
maar ook een geheel andere techniek uitproberen.
Dit Kawung motief staat hoog op mijn lijstje,
ook om restjes mee op te maken.


HAAKWORKSHOPS GEVEN
wellicht januari de eerste alweer...
zie hier voor meer info!

OOK NAAR DE HANDWERKBEURS
13 tm 16 februari in de IJsselhallen - Zwolle


EN NATUURLIJK BLIJF IK MIJN CREATIVITEIT INZETTEN 
VOOR GOEDE DOELEN,
samen met m'n moeder, Marion, Quirina en Aagt
en mijn lieve cursisten.
Voor Stichting Babyspullen.NL, Stichting Tamsarya, KWF, 
Walk of Hope Kampen en Serious Request.

GENOEG INGREDIENTEN VOOR EEN CREATIEF 2020!
liefs en groeten, Sandra




Geen opmerkingen:

Een reactie posten