maandag 9 december 2019

eerste tussenstand haakchallenge


De eerste week zit erop
en de eerste 9 blokken zijn af!
Negen, want ik wil graag een deken van 6 x 6 blokken maken, 
dus haak ik elke dag ietsje meer dan 1 blok ;-)
28 december hoop ik dan 36 blokken te hebben,
de laatste dagen van december wil ik dan gebruiken om de deken aan elkaar te zetten                         en de rand eromheen te haken.
Ik gebruik restanten acryl garen en haak met Clover 3 1/2.
Elf toeren met twee kleuren, net hoe het uitkomt en de laatste toer met zwart.

De eerste tussenstand is 155 euro!
Alle donateurs; hartelijk hiervoor!

Ik koppel er trouwens een verloting aan...
voor elke 5 euro die gedoneerd wordt,
gaat de naam van de gever in de hoge hoed.
dus bij een donatie van 10 euro maak je twee keer kans...enz.
https://kominactie.npo3fm.nl/actie/warme-deken

Warme groet, Sandra




Geen opmerkingen:

Een reactie posten