donderdag 8 augustus 2019

Zomertruitje 2

Afgelopen weken terug met een aantal cursisten begonnen
met het zomertruitje van ByClaire.
Ik was er natuurlijk zelf ook eentje aan het maken.
Ik kon het nahaken aan de hand van m'n eerste truitje
en begon met beide 'mouwstukken',
je haakt van boven naar beneden vandaar.
Ik gebruikte Softfun garen (naald3) wat ik nog had liggen, maar had niet genoeg,
dus haalde ik garen erbij,
maar er zat toch zichtbaar kleurverschil in,
dus.....
uithalen....
heb nu de panden met twee verschillende kleurbaden gehaakt,
maar.......
je moet wel heel goed kijken wil je het zien!


Eind van de maand komen de cursisten,
ben heel benieuwd hoe ver ze dan al zijn!

Fijne week verder,
het is nu in ieder geval prettiger weer,
om lekker te zitten haken!
Groetjes, Sandra



Geen opmerkingen:

Een reactie posten