woensdag 8 mei 2019

Zomerstop, maar ook weer niet!

Mijn zomerstop voor het geven van de
reguliere, 5 avonden workshops gaat weer in.
Met vakantie's en voor moeders met schoolgaande kinderen
is de komende periode niet de meest handige tijd van het jaar.


Maar dat betekent natuurlijk niet dat er niet gehaakt wordt...
Ik haak het hele jaar door!
Sommigen vinden het wel prettiger om juist nu met luchtiger garen te haken.


Dit hartje van ByClaire bijvoorbeeld; staat op mijn summer to do lijstje ;-)

Ik wil graag nog de workshop kleding haken afronden;
daar gaat meer tijd inzitten, dan ik vooraf had bedacht.
Dat is helemaal niet erg hoor, voor mij is het ook een leuk en leerzaam proces,
samen met gezellige cursisten!


Heb je een idee of vraag voor een avond- of middagworkshop
dan kun je me altijd benaderen.
Het kan bij mij thuis of een gewenste locatie.
Ik denk graag met je mee
en kan je op maat informeren over mogelijkheden en prijs.
63handysandy@gmail.com

De opbrengst van de vrijmarkt was overigens 77 euro!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten