donderdag 20 december 2018

Terugblik 2018

Nog even en 2018 zit erop.
Het was weer een fijn creatief jaar ;-)

Naast haken heb ik lekker geknipt, geplakt, getekend
en geschreven in m'n journal.

Begin van het jaar maakte ik mijn retro granny blok deken af.
Van dat kleurrijke kleed word ik dagelijks nog blij. 
Een prima combinatie van oud (strengen borduurgaren) en nieuw (dk Style Craft) garen!

Ook maakte ik geregeld kaartjes met m'n moeder

en haakte ik samen met vriendinnen en cursisten 
weer veel mutsjes voor stichting Tamsarya (Nepal) bij elkaar!

Ik ontwikkelde een nieuwe haakworkshop; kleding haken.

Ik sluit het jaar af met een haakchallenge voor
het Nederlands Rode Kruis,
van Serious Request; lifeline
en haak elke dag in december een paar wanten of polswarmers...


Ik wens jullie allen goede Kerstdagen toe
en een, in alle opzichten goed en gelukkig 2019
met daarnaast veel gezelligheid en creativiteit!
Hartelijke groet,
Sandra







Geen opmerkingen:

Een reactie posten